Ponowne wykorzystanie informacji publicznej

Informacje ogólne

W dniu 16 czerwca 2016 r. wchodzi w życie ustawa z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2016 poz. 352).,

Ustawa określa zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.

Natomiast, przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona.

 


Wnioski o ponowne wykorzystanie informacji publicznej prosimy kierować pod adres:



Komendant Powiatowy Policji
ul. Witkiewicza 3
38-500 Sanok


tel. 47 82 96 310, 311
fax 47 82 96 319

e-mail: sanok@rz.policja.gov.pl

 

 

Sugerowany wzór wniosku

Metryczka

Data publikacji 05.01.2012
Data modyfikacji 01.03.2022
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Monika Hędrzak
Osoba udostępniająca informację:
Monika Hędrzak
Osoba modyfikująca informację:
Anna Oleniacz
do góry